20 February 2010

Aku teramat risau

Perasaan risau & resah gelisah yang aku rasa sejak sebulan lalu kini semakin terserlah. Aku teramat yakin betapa "Yes, I'm in deep shit! I really have to do something about it. The only option I have is to fix 'it or to forget 'it'".

Aku harus berhenti risau pasal semua ni. It's time to start & I'll start working on it starting from tomorrow (21st Feb 2010). I purposely published this date as a promise to myself.

My game sucks big time. You loose your flexibility. You are too flat. No distance. Hit from the top. Casting. Hook. Body sway. Tempo. No synchronization. Too fast up-swing.

Hope to see some improvement by end of March 2010.

3 comments:

  1. salam bro,

    risau tu bagus sebab tu tandanye kita tau yang kita kena improvekan the situation. Aku yakin hang boleh buat sebab dulu hang pernah buat ...aku ingta lagi gambar sebelum dan selepas ...

    good luck bro

    ReplyDelete
  2. Cheh! Aku ingat apa ke benda la yg dirisaukannya. Pakcik tertipu!!!
    Suka la tu...

    ReplyDelete
  3. Bulat: ye betul. Malaysia Boleh!!

    (tapi, aku boleh ke?)

    Idi: hehehe ... Tipah Tertipu ye bang? :D

    ReplyDelete