17 February 2010

Golfing dgn kawan2 sekolah


Pada cuti CNY baru2 ni aku sempat berjumpa kembali 2 org kawan lama yg dah terpisah lebih 15 tahun. Fazli & Shahnum ni classmate aku masa Form 1 (1986) till Form 3 (1988).

After form 3, diaorg study kat SM Teknik Kuantan. After SPM Fazli further his study kat POLIMAS, Jitra & Shahnum join MISC, jadi perantis. Satu dunia dia dah belayar.

Cuti CNY baru2 baru ni, kami bertemu balik. Ada masa nanti, kita repeat Maran Hill.

Fazli skrg kerja as Quantity Surveyor kat satu company kat Nilai. Shahnum kerja kat satu kilang kertas di Mentakab (MNI).

5 comments:

  1. salam atok,

    tahniah atas permulaan yg bagus ...keep on posting citer aku akan masuk baca dan paling penting kasi komen ...harap kalau ada masa hang masuk la blog aku ..

    bull

    ReplyDelete
  2. Bulat: Aku mmg selalu buka blog hang. Almost everyday. Jgn lupa update selalu ... tq 4 ur support

    ReplyDelete
  3. Selamat berBlog Dato' ya.

    Salute

    ReplyDelete
  4. Idi:

    Aku harap aku punyai segala kekuatan utk teruskan blog ini. Hahahaha ... tq 4 visiting

    ReplyDelete
  5. nape bile golfer posing, WAJIB kena berdiri tegak, pegang menatang kayu tu kat depan? :)

    ReplyDelete