13 February 2010

Rancangan yang tertunda

Di samping tu, pada kesempatan ni aku nak try list out perkara-perkara yang bakal aku sentuh dlm coretan akan datang. Antaranya (akan disentuh kemudian (x tau bila)) - not in sequence order:

- Latarbelakang keluarga aku
- Gaji RM5 sebulan untuk menyara sekeluarga?
- Nyaris mati lemas
- Aku seorang tutor
- Jengka Boy
- Cita2 semasa kecil
- Pengalaman sekolah
- Pengalaman Form 6
- Pengalaman kerja as Parking Attendant
- Kemasukan ke UUM
- Berniaga kuih raya di KL
- Skim cepat kaya (hehehe ... ada gak...)
- Mengejar 'tuan kadi' - pengalaman nikah
- Pilihanraya umum/kampus
- Projek bakar ayam
- Lawatan tahunan ke Langkawi
- Malaysia South Africa Youth Leadership Integration Programme (MASYL)
- Latihan Praktikal
- Pengalaman kerja
- Aku & golf
- MSc Info Mgmt
- Khidmat masyarakat
- Projek PIBBS & INSAN
- Kunjungan ke Indonesia, Thailand, Singapore
- Aku, Meeza & anak2
- On air di radio & TV
- Interesting job in TM Net
- Pengalaman beli rumah
- Kereta idaman
- Networking dgn rakan2 UUM
- Alumni UUM

Ini sekadar plan aku. Mungkin akan ada perkara2 lain yg bakal terlintas untuk aku kongsi dgn kalian ... ada sebarang cadangan lain? smiley

No comments:

Post a Comment